středa 2. září 2015

Některé učení vůbec není mučení

Mám skvělou kamarádku, která mě prostě zná...asi proto, že si toho fakt hodně řekneme :-D
A právě od téhle kamarádky a její sestry jsem dostala ke 30, narozeninám báječný dárek a to kurz akvarelu v Ateliéru Modrý květ , který vede skvělá výtvarnice Jitka Zajíčková. Nezapomenutelný zážitek!



Musím říct, že pastelky a štětce, to je jako nebe a dudy. Pastelky přiložím hrotem na papír a jsem schopná je ovládat, většinou :-P Kdežto štětec si po papíře tančí, jak se jemu zlíbí. Jen si nejsem teď jistá, jestli to akvarelu přičíst jako zápor nebo klad. Někdy není špatné jen tak z hora pozorovat, co vám to pod rukama vzniká, tak trochu nekontrolovaně...





A co takhle zkusit kombinaci obojího? Akvarel versus pastelky...to by nemusela být špatná podívaná! Tak až tuhle paní dokončím, povím vám, jak to dopadlo ;-)

2 komentáře:

  1. Jsem moc ráda, že jste si kurz tak užila a těším se na pastelkový výsledek. S akvarelem si pastelky rozumí moc dobře, věřte mi :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat